Tillid mellem den rejsende og den som arrangerer jagtrejsen er afgørende for den gode oplevelse, lyder det fra M.O.S Jagtrejser
Af Redaktionen
– Vigtigst for os at skabe gode relationer til vores kunder.
Sådan lyder det fra Kristoffer Sørensen, der den ene halvdel af M.O.S. Jagtrejser, som tilbyder en lang række jagtrejser – fra jagt på hjorte og bukke i Rumænien til jagt på stenbuk i Spanien og storvildtjagt i Afrika etc.
For en ny virksomhed er tillid ikke noget, der følger med ved etableringen. Det er noget, som man med tiden gør sig fortjent til.
Det forklarer Kristoffer Sørensen, der har stiftet M.O.S Jagtrejser sammen med Marius Sørensen. (se foto nederst i dette opslag)
– Hos M.O.S. Jagtrejser gør vi meget for at opbygge tillid og allerede fra det øjeblik, hvor man henvender sig til os med en tanke om en mulig jagtrejse til den dag man bestiller rejsen og – ikke mindst – vender hjem igen vil vi være stabile partner, som kunden kan regne med.
– Vi har begge – ikke mindst Marius – rejst rigtig meget og derfor har vi samme tilgang til en jagtrejse, som vores kunder har.
– En rejse er f.eks. først afsluttet den dag, trofæet er i Danmark og hænger på væggen.
– Derfor har vi indgået et tæt samarbejde med de forskelle led, som til sammen udgør en god jagtrejse. Lige fra nøje udvælgelse af land og destination, til valg af trofæbehandling – herunder hjemsendelse og konservatorarbejde.
– Har man spørgsmål til et eller andet, er der kun ét sted, som kunden skal henvende sig og det er hos os.
– Man vil derfor ikke opleve, at man løber spidsrod mellem f.eks. outfitter, konservator eller speditør, hvis man har spørgsmål af en eller anden art.
– Vi har allerede et stort netværk fra de mange år, hvor vi aggerede som rejsende og det kommer os til gode nu. Både med hensyn til kunder og samarbejdspartnere.
– Vi har gennem mange år opbygget et personligt og tæt forhold til både udbydere af jagtrejserne og til dem i netværket, der allerede kender os som rejsekammerater fra en række oplevelser ude i verden.
M.O.S. Jagtrejser har dog ambitioner, der rækker ud over det program, der er at finde på hjemmesiden p.t. Flere lande og tilbud vil med tiden blive en del af programmet. Ligeledes vil bureauet gerne i kontakt med jægere og potentielle kunder uden for det allerede etablerede netværk af venner og forretningsforbindelser.
– I 2019 var vi på vores første messe i Brahetrolleborg. Det var en god oplevelse, men det hele gik noget stærkt og vi havde ikke al den tid, som vi gerne ville bruge for at forberede os. Men det har vi nu og derfor ser vi meget frem til Jagt og Outdoor i Odense d. 13.-15. marts.
– Vi opbygger dog ikke kun personlige relationer på messer og lignende. Året igennem tilbyder vi arrangementer på hjemmeadressen i Ansager. Her har vi et showroom udsmykket med en række af de trofæer, som er nedlagt på områder vi samarbejder med.
– Til disse arrangementer tilstræber vi at samle grupper på 12 jægere. Det gør det muligt, at vi får snakket sammen. I løbet af aftenen vil vi tilbyde lidt at spise og drikke ligesom vi kan fremvise billeder og film fra nogle af vores gennemførte rejser – hvis der er stemning for dette.
En del af vores virksomhedsprofil går nemlig ud på vi tilbyder at filme under nogle af de jagter, som en kundegruppe booker hos os.
Marius Sørensen ( T.v.) har gennem hele hans liv været passioneret jæger, og hans passion har han videregivet til Kristoffer. De har begge været på jagt i store dele af verden, og dette har skabt fundamentet for at kunne etablere M.O.S. Jagtrejser
Foto-galleri: M.O.S. Jagtrejser