Derfor inviterede Danmarks Jægerforbund en 5. klasse fra Hirtshals med på rågeregulering i torsdags. Se hele indslaget fra TV2 Nord her
Af Redaktionen
Børn tilbringer faktisk kun halvt så meget tid i naturen, som deres bedsteforældre gjorde. Og det er alt for lidt.
– De skal med ud at snuse til, hvordan det er at være på jagt. Der er meget fokus på deres telefoner og iPads i dag, så de har godt af også at komme lidt ud en gang i mellem, siger Paw Søndergaard, formand for Hjørring Jagtforening til TV2 Nord.







